Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 15 septembrie 2008

Ce simti cand esti…Indragostit ?

CE SIMTI CAND ESTI INDRAGOSTIT

„Indragostitii n-au nevoie de cuvinte”…am cautat in van acest refren dar niciun site nu-l gazduiesti, voiam sa-ti spun ca iti vorbesc cu ale inimii batai…Asculti? Auzi? Nu inima, pentru ca e in pieptul tau, ti-am spus-o deseori si stiu ca e acolo, batand puternic…auzi cantecul acesta? Ce simti cand esti indragostit? Ce simtim noi? Ce traim noi?
Cei ce ne citesc si cauta iubirea aici, in vorbe se inseala, trebuie s-o caute in suflet, alaturi de jumatatea iubita, nu au cum sa inteleaga ceea ce NOI AVEM!
Iubirea se traieste de fiecare in parte iar NOI traim IUBIREA, MAREA IUBIRE, DRAGOSTEA FARA LIMITE!
Ce simti, Iubita mea?
Ce simti Indragostita mea?
Simti ca m-ai indragostit de Tine???
Iti simt inima ta calda si pura batand la mine in piept…
Te indragostesc de mine, scumpa mea iubita!
Pentru totdeauna…

PS

4 Septembrie 2009

am gasit

INDRAGOSTITII N-AU NEVOIE DE CUVINTE

Read Full Post »